torsdag 14 april 2016

Och igen en gång

städades här. Men här blev först kaffe och sen läste jag Husis och sen gick jag upp och titta på vad som fanns i ställningen med en massa tidningar och jobb. Där fanns så mycket allt möjligt. Jätte fina annonser som jag hade gjort. Också broschyrer. Dessutom fanns där också Monsieurs fina saker. Intressanta jobb han hade gjort. Jag kasta nu väl bort lite och torka damm av ställningen. 

Jag satt make up och sen skrev vi lista och for till Musta. Där var inte så mycket människor. Vi köpte det ena och det andra. 

Vi for hem med jeepen och när vi närma oss hemmet ringde Caro att saken jag beställt hade kommit till Siwan bredvid oss. Jag förde opp mina saker och träffa henne i hörnet. Det var en fin trädgård att ha framför dockhuset.  Amanda skall få den till sin födis.

Jag packa upp och Monsieur läste och gick igenom alla saker han hade gjort. Från många reklambyråer. Jag kom på nytt hit upp. Börja gå igenom skåpets nedre hylla. Där fanns så otroligt mycket saker. Massor med bilder och saker som mina barn hade lagat. Dom var på riktigt duktiga. Jag förde ner åt Kalle saker och Caro får sen komma hit och titta på sina saker. Men där var också mina saker...

Monsieur åt ärtsoppa och sen sa han att jag sku komma och äta ärtsoppa. Läste KP. Knäckebröd och isvatten och nu är jag här.

Godnatt!

2 kommentarer: