måndag 4 april 2016

Till en fotvårdare

i dag. Men före det kaffe, gröt och bröd och Husis. Sen ringde en konstig man utrikes ifrån. Han ville tala med Monsieur. Samtalet kom till mej från +1111. Det kom 20 samtal. Monsieur kontakta sen Kalle och sen DNA. Sen sluta samtalen komma. Huh huh!

Monsieur gick till bibban och jag tog bussen och metron. Hann nog i tid. Det var en glad flicka. Hon skötte mina fötter fint. Jag kom via Stockmann och köpte den sista laxen. Där låg den ensam på isen. Satt den i kylskåpet.

Här skrev vi en jätte lång lista, men tyvärr blev det ingen yoga i dag. Vi köpte faktiskt massor. Dessutom köpte jag skumppa. 

Vi kom hem. Jag packa upp. Monsieur åt ärtsoppa. Jag åt ärtsoppa. Läste slutet av Husis. Sen tog jag bort make upen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar