tisdag 5 april 2016

Sju opp!

Tvätta håret. Koka kaffe. Vi hade glömt att köpa jugurt så jag måste koka ägg. Dessutom bröd.

Sen konstatera jag att Caros blomma hade vissnat. Satt den i en ny fin kruka. Satt till mull från balkongen. Den hade ännu där sin fina gröna sak. Jag skall ta en bild av den i morgon för nu hade den kryat på sig   :  )  Tomatplantan står ännu på fönsterbrädet.

Monsieur hade varit och byta däck på sin bil och Acke kontakta honom att han kommer lite tidigare, men det blev ändå kvart före fem. Vi gick här igenom en massa saker. Han sa att han återkommer fjärde maj och börjar då med remppan.

Vi for nu och kolla golv och plastgolv i Hertonäs och där var och så en K-rauta. Nu skicka Caro bilder på barnen där dom stod högt uppe där folk brukar kolla fåglar.

Vi kom hem via Masurkka. Monsieur köpte Oatly havregurt åt sig. Tore hade rekommenderat. Hemma såg vi på typer som hade pengar runt om i världen. Nora ringde men jag svarade inte för jag beslöt ringa tillbaka. Jag hade satt potis på och här blev sill och tonfisk och rödbeta och gurka och knäckebröd.

Sen gick jag upp för att ringa till Nora, men hon svarade inte.
Sen sku jag se på Tommy Hellsten som varit i efter nio, men lyckades inte öppna.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar