tisdag 26 april 2016

Det regnade i dag

hela dagen. Monsieur hade stigit upp klockan 06 och jag vakna sen åttatiden. Kom ner och koka grönt te´ åt mig. Gick i duschen och kom ner niotiden. Nu fick man då kaffe och olika sortes bröd och jugurt. Monsieur var glad att få frukost. Sen fortsatte han med rummet. Jag skrev dagbok och läste Husis och drack kaffe. Gott! 

Sen kontakta jag Aktia. Skulle fylla i min industriella design. Det gick riktigt bra. Sen fyllde jag i blanketten.

Nu fortsatte jag med så massor saker här oppe. Rev sönder allt möjligt. Tömde dessutom två enorma pärmar med blanketter från 2002 till 2007. Sen titta jag på Caros roliga saker som hon hade gjort. Så roliga bilder åt sin mamma. Monsieur hade gått till biblioteket för att lyssna på en man som hette Esko Seppänen. Men där var också andra intressanta människor. Han kom hem. Laga mat åt sig. Jag var fortfarande här oppe och titta på saker. Satt sen allt i en enorm plastsäck. 

Jag gick ner. Fick ärtsoppa och läste igen en gång KP. 
I dag har vi faktiskt inte sett på nånting från tv.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar