torsdag 3 januari 2013

TYVÄRR
inga bilder i dag. Ändå bar jag kameran med mig överallt.

När jag dammsugit satte vi oss ner och skrev den långa uppköpslistan.Vi skall bjuda på bouillabaisse och siciliansk sallad. Såna saker får man från Lidl. Men också till Musta. Och Alko.

IDAG I VERKSTADEN
tyvärr  bara efter ett bord och glas. Hoppas jag får jobba där nästa vecka.

UMK
(Uuden Musiikin Kilpailu) hade idag uttagning. Det här arrangemanget var ju första gången i fjol när den där hemska saken vann. Jag såg på det nu och där var många riktigt bra. Dessutom Redrama som domare   : )


SLUTLIGEN

Ett par mornar har jag vaknat och trott att det varit sportlov. Jag har hört talgoxen sjunga. 
Faktiskt ännu på decembersidan. 
Är det jag eller talgoxen som är råddig?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar