söndag 6 januari 2013

DET BLEV EN ROLIG FEST!
Alla var så glada. Bara jag inte hade glömt att fota välkomstdrinken,  Sicilien-salladen, Bouillabaissen och kaffet och sherryn och glassen o.s.v.

Plötsligt rusa jag upp. Jösses ändå! Men då såg folks tallrikar ut såhär.

I förgrunden storas bord, i bakgrunden barnens   : )

 Först var Tilda lite blyg,

 men snart börja hon härja.

Här min son med kusin Karin.

 Aron och Tilda dödar myror

medan Inka tittar på.


Eftersom festen börja ren 16.30 blev det inte så sent. Dom sista stack lite över elva.  Jag plocka undan och T diska. Tack alla för en rolig Trettondags-fest!


HALVA HUSIS OLÄST
när min frukost var avslutad. T förde glaskassen till verkstan medan jag plocka in kärl i skåpen. Och sen tyvärr

plocka jag prydnaderna från granen 

och eternellen bars ut.


SLUTLIGEN
läs inte texten, kolla bara dom vackra färgerna   : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar