tisdag 22 januari 2013


MORGONSOL

 på blomstertavla.


CARO SKULLE PÅ JOBB
först senare på förmiddagen så hon hämta Aron hit typ någå halvelva. Aron ville hela tiden upp och se på Blixten McQueens franska verson Les Tracteurs, men jag ville först avsluta mitt kaffe. Slutligen gick vi till datorn och som vanligt höll vi på att skratta ihjäl oss.

Mofa tog en bild av oss nerifrån.


VÄDRET VAR FINT
så vi gick ut. Först till Kimmis.

 Roligt med sparkstötting på skridskobanan.

 Aron ville sen skuffa mofa, men det lyckades inte riktigt.

Här en rolig kälke som mofa skuffa och Aron gled iväg.


RAUNIS
följande. En brant backe som ger pulkkan ganska hård fart. Jag tycker det ser lite otäckt ut. Och sedan då hem. Jag fråga om Aron ville ha gröt. Nej, han ville ta en tupplur. Vi gcik upp till sovrummet, men där blev tröttheten nånsorts jet lag-rådda och Aron somna inte. Fick skrattanfall och kröp omkring och slutligen gav vi upp. Jag gick ner och koka gröt som Aron åt med god aptit.


GANGNAM STYLE
är en sydkoreansk hit - one hit wonder - som jag inte hört om tidigare. En dans som bl.a. Aron dansade med barnen i Thailand. Kolla!  Gangnam Style
Och nu finns det också videor där Angry Birds dansar Gangnam style. Ja ja.


ARON AVHÄMTADES
18-tiden av sina föräldrar och jag fick en skön tupplur   : ) Sen såg jag en bra dokumentär om  Herman Parland - yngst av fyra bröder Parland - numera långt över 90.


I MORGON
smyckeleverans.


4 kommentarer:

  1. Vi gjorde också en video med UM folket tll julfesten till gangnam style musiken och dansen. Den hette UM style :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Det måst ha blivit en rolig video : )

    SvaraRadera