torsdag 24 januari 2013

ARON BESÖK
i morgon. Dagiset är stängt. Nånsorts planeringsdag. Den fina vintersolen avslöja lite damm. Aron är mycket på golvet så jag städa halva dagen och gjorde skisser andra halva.


LE FRÉRE DE MONSIEUR
fyllde sexti den 3.1 så han är alltså stenbock. Jag gjorde ju ett fiskhänge åt en fiskmänniska så nu har jag skissat lite stenbockshängen. Man blir väl snart bjuden på fest   : )

Min favorit är hänget med stjärnorna på himlen som bildar stenbockens tecken.

YOGAN
helt ok, men nu tänker jag börja öva att själv komma upp i huvudstående. Visserligen med lärarinnan bredvid mig. Starka skuldror och stark rygg, knäna böjda mot bröstkorgen och fötterna upplyftade. Från den ställningen är det sen meningen att sträcka benen raka upp i luften. 


EESTIKAUPPA
finns på andra sidan idrottsplan. T gjorde en promenad i solen och hämta Bortschsoppa. Gott när jag kom hem från yogan.


SLUTLIGEN
Jag fick ingen Remu-skiva. MTV3 meddela att den var slut. Att dom betalar tillbaks pengen på mitt konto. Skivan sku ha varit roligare   : (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar