söndag 20 januari 2013

EN VINTERPROMENAD
tretiden. Det var alltså på väg till verkstaden. Roliga kråkor.

 Fem stycken i ett träd.

En flyger iväg.


GICK TILL VERKSTAN
Fortsatte med pinglan. Den där som man gör på en timme. Nå, jag var nu där typ någå två timmar och kom så här långt.


Bra att det inte är jättekiiru.

TRAD SÖNDAGSPASTA
Jag trodde att konstgrejen i Paris var typ andra delen, men det var det inte alls. Samma domumentär. Och sen Boardwalk. Denna säsong sluta otrevligt. Varför heter det förresten  "säsong"?


I MORGON
skall jag handla mat åt familjen Salminen som kommer frå Thailand på kvällen. Dessutom rita /möblera vårt landekök. Kl 17 träff med Monsieurs syster. Jag skall leverera reparerade smycken och så skall vi äta pizza.

4 kommentarer:

  1. Nuförtiden finns det en stor Alepa på flygfältet som har öppet 24/7 - just vid ankomsthallen. Mycket praktiskt om man har tomt kylskåp hemma:)

    hälsar Cami

    SvaraRadera
  2. Nej men det låter ju fiffigt! Ändå tror jag Salminens blir gladare om dom får en kass i handen med det dom önska sig
    : )

    SvaraRadera
  3. Ja men absolut, fin service! Kan du tänka dig att den mest sålda varan i flygfältsAlepan lär vara HKs blåa korv?... Att sånt saknar finnarna när de är på semester;)

    Cami

    SvaraRadera