tisdag 1 mars 2011

BÄSTA LJUDET NÅNSIN!
En pingla full med musik från min nya skiva. Svänger pinglan åt höger hörs The National, svänger den åt vänster hörs ett sjukt snyggt stycke av The Decemberists.
I morgon polering.

BESÖK I VERKSTADEN
Det var söta Janina som kom efter halssmyckena. Kuriren alltså. Och hon lova komma på nytt. Det skall bli "kreativa smyckereparationer"  : )

RUM EFTER RUM
smyger sig på er här i bloggen. Tamburen lyckas jag nu ine få så där helt naturligt med.
Här alltså väggen till vänster när man stiger in.

I morgon tidigt till verkstaden för på eftermiddan skall jag och hålla sälskap åt Aron en stund hemma hos honom. Samtidigt skall jag kolla Caros ringstorlek och måttena på vigselringen. Jag skall göra proton till Caros "fina" ring. Det blir roligt. Proton görs av silver och zirkon. Den riktiga sen då av vitt guld och safir. Jag läste mina skolanteckningar om vitt guld: smyckena är ofta dyra därför att det är så hårt bearbetat. Hjäääälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar