lördag 19 mars 2011

FINT BESÖK ÖVER NATTEN
En gång per år brukar Caro, Santeri, Calle och Inka ordna spelkväll/natt med middag. Det är inte fråga om datorspel, utan sånt som man sitter runt bordet och spelar. 
Nu skulle Calle och Inka bli över natten hos Caro och Sande, så vi kom överens om att Aron kommer hit. Han var lite blyg i början, när han märkte att han blev ensam med oss. Drog gulligt sin Pluto-hund och en pingvin på hjul efter sig runt om i lokalen.
Det blev middag och det blev dusch och strax efter 21 var det "quiet company". Aron hade hela dagen varit på Clearchannels (Santeris jobb) "talvirieha" och bl.a. åkt häst och släde.

Här skall jag sova, så i natt blir det inget monsieur-snark.


SOPBORSTE OCH SOPSKYFFEL
har momi bakom köksdörren. Varken hemma eller hos famo finns sådana. Aron tycker att jag skall sopa mest hela tiden. Hemst vänligt hämtar han sopborsten och skyffeln.





Han har sett hur jag gör så han kan själv också. Dom här bilderna tog jag faktiskt en morgon för några veckor sen när han var över natten.









Nu skall jag avsluta E=mc2. Läsa dom allra sista sidorna. Adjö Einstein!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar