tisdag 8 mars 2011

IDAG I VERKSTADEN
planerade jag. Min kund har beställt ett hänge till "en ljusröd" flicka. Jag började här hemma igår kväll. Skissade lite förstrött. Kolla stenar jag har här hemma. Aningen för tantiga? Beslöt att låta verkstaden inspirera mig i dag.

Jag börja med att kolla gamla steninfattningar från skolan - återanvändning liksom.
Tja, vet nu int riktigt...

Skissa lite. Kolla med nya stenar. Jeps, här är nånting jag kan arbeta vidare på. Jag borde gärna få  6 skisser ritade ännu i kväll.

BESTÄLLARGÄNGET HAR ÖVERRÄCKT GÅVAN
En 60-åring blev ett halsband rikare. Så här ser det alltså ut. Namnen på silverbladen beskriver fem barnbarn. 
 
"På halsen" på en modell ser det ut såhär.

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! :) Det här skulle man vilja titta lite närmare på. ;)

    SvaraRadera
  2. Jag räknar med att du kommer att få möjlighet till det : )

    SvaraRadera