söndag 20 september 2015

Vi steg upp

alla klockan 8. Också Monsieur. Jag laga plocktallrik åt barnen och sen kaffe m.m. åt oss andra. Pikku hiljaa kom sen Sande hit. 

  Här sitter han med barnen.

 Dessutom har vi här en bild av mamma och Panda.

Och en bild av Aron. Hur kan han vara så söt?

Dom for sen iväg och Monsieur for och cykla och jag städa bort här och bädda och höll nu på... Sen var jag i duschen och sen kom Monsieur tillbaks och jag hade satt en pikameikki. Vi gick sen en längre väg och sen till en fotvårdare som var lite töntig och sen via gatlyktan som vi alltid brukar fota under på julen.

Glada!

Hemma blev det pasta och lax och rödvin. Jag läste Hesa och Monsieur Husis. Sen skrev jag ett mejl till Helen och sen såg vi en film som hette Oh Boy. Den var riktigt bra!

I morgon tror jag att jag skall gå till Cafe´Aalto och äta frukost   : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar