söndag 6 september 2015

Jag vakna

lite före åtta, men fick inte sen mera sömn. Steg opp och gick ner till köket och laga åt mig god mat. Sjukt gott kaffe och jugurt och bröd...

Sen bytte jag då till städkläder och börja dammsuga och dammsög också damm damm. I alla rum. Inte bara ytor utan också soffor och dynor och sånt. Det tog lång tid. Sen skulle jag tvätta golven. Också det tog lång tid. Sen skulle jag tvätta mitt badrum och sen skulle jag duscha. Nu var klockan 18.00. Heh!

Nu fick jag då pasta med kall lax och jag läste två artiklar från Husis. David Lagercrantz hade skrivit en ny roman och en artikel om Marija Zacharova. 

Jag tala två gånger med Monsieur och texta med Caro och texta med Johanna och ringde till Kalle och nu skall jag ännu stryka en duk och diska och ta ärter ur ärtskidor.

Så jag säger väl godnatt.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar