fredag 4 september 2015

Idag i verkstaden

först på eftermiddagen. Jag undrar vad jag gjorde före det. Säkert bädda.

Men Rons smycke blev riktigt fint. Jag lödde och hamra och först blev länken upp till sned, men jag lyckades få den rak. Duktiga jag!

Här två bilder. 

 Helt fin!

Datumet baktill.

Då var klockan pötsligt 18.45 och jag gick hem. Här fick jag sen då lax och pasta och sallad. Jag gjorde en ny salladssås. Aj jo! Dessutom citronpesto och ostsmulor. Och vin.

Monsieur ringde och jag tala med honom och sen texta jag med Caro och berätta att jag skulle se på Rattatouille senare på kvällen. Filmen jag lånat av Aron.

Senare fråga jag om Aron kommit hem. Och jo, dom satt i soffan och såg på Hauskat kotivideot och åt. 

Rattatouille tog ganska lång tid. Sku det ha varit typ två timmar.  Nu först bloggar jag. Men borde jag månne få te´?

I morgon 18.30 till en Anna    : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar