tisdag 29 september 2015

Jag vakna

klockan åtta men gick inte i duschen för jag skulle dammsuga. Det blev kaffe och dagbok och jugurt och mera bröd och kaffe och Husis.

Sen börja jag dammsuga och sen hitta jag den nya bilden som fanns bland en massa andra på min telefon så jag bytte ut den.

Också väl ok.

Sen i duschen och sen tog jag fram mina Dr Martens skor som jag inte har använt på jätte länge och nu satt jag en vit sak på min lilltå och det gick riktigt bra. Jag skall göra samma sak i morgon när jag skall till stan. Jag promenera alltså till Alepa utan stavar. Köpte nånting vad jag köpte och sen en glass    : )

Sen packa jag opp och sen vattna jag blommor och sen satt jag i en stol och sen kom Monsieur. Vi titta på nyheter och sen koka jag ärtsoppa och Monsieur ris och nånting åt sig och jag läste Otto medan jag åt och sen kom det en film på Teema som handla om hår men jag trodde den var finsk men den var ju utländsk. Monsieur hade sett reklam för den tidigare. Den var bra!

Och i morgon skall jag alltså till stan. Med mina Dr Martens.
Hoppas jag inte får sjuka fötter...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar