tisdag 8 september 2015

Efter frukosten

bytte jag lakan i våra sängar och sen blogga jag.

Fyratiden for jag till stan. Jag sku kolla det ena och det andra. Men plötsigt märkte jag att jag blev lite darrig. Jag hade inte ätit nånting efter klockan 12. Heh! Jag for till Stockmann och till åttonde och fick glass. 

Sen sku jag ännu ha en ny patron till vår Soda Streamer och sen mat från delikatessen. En promenad till Salutorget och därifrån ettan hem.

Monsieur hade kommit hem. Jag fick ännu sista salladen och bränd ugnssak och goda brödbitar att doppa i olivolja. Och isvatten.

Sen strök jag en t-skjorta och sen tog jag fram mitt pass för i morgon skall vi fara till Tallin. Jag antar att jag måst stiga upp kl 05 om jag skall hinna i duschen för vi skall väl fara härifrån någå bortåt sju. Men vi kommer hem på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar