söndag 27 september 2015

Klockan

ringde nio och jag steg upp och koka kaffe och andra saker och sen fin musik i köket och sen i vardagsrummet där jag lyssna på Pink Floyds Endless River igen en gång. Tre gånger. Sen i duschen och sen till verkstaden.

Där lyssna jag på The Dark Side of the Moon och Wish you were Here med Pink Floyd och sen slutligen på The Pros and Cons of Hith Hiking där jag alltid måst stiga upp i slutet av skivan och vifta med mina armar och sen börjar jag gråta. Det är Roger Waters som har gjort den. Efter det lyssna jag på The Trials of Van Occupanther med Midlake.

Jag fortsatte sen med tantens smycke. Det blev riktigt fint.

  Där är en konstig grej på öglan som jag måst fila bort. Men är öglan för stor?

Aron hör inte mera till Jokerit utan till HIFK. Han hade varit jätte duktig där när han spela. Likaså när dom var och simma. Då hade han simmat tre meter helt för sig själv     : )

Jag kom sen hem och tog en lur och fick god pasta med röd vin och läste Hesari. Sen titta jag på Ingrid Bergman-filmen som höll på till halva Bron. Den var bra, men Bron var var väl lite konstig...

I morgon 7.30 opp och tvätta håret och sen dammsuga.

 Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar