torsdag 24 september 2015

Min telefon

sku jag nu sen då kolla. Jag bytte väckningsljud och ljud när det kommer textare. Allt var i princip fint inställt, men min bild som förr fanns på skärmen finns där inte mera och dessutom är alla textare och telefonsamtal borta.

Jag passa då alltså på att blogga gårdagen och sen åt jag en weetabix. Monsieur hade ren varit borta typ någå två timmar men dök int upp innan jag for. Jag steg av vid DNA vid Hagnäs torg men grabben sa att det nog inte går att hjälpa mig att det int finns mera någå textare eller samtal. Nå, jag gick nu sen ändå till flickan, men hon sa samma sak att där inte finns mera nånting. Ja ja.

Jag köpte en liten burk cocis från en ärrä för jag var lite darrig och sen lämna jag den in spårvagnens roskis och gick till Arbis på min yoga. Där var hett. Jag blev svettig...

Jag kom sen hem via tunneln och fick 64:an och här hemma gick jag i duschen och sen kom fjärde delen eller liksom sista av Quinquin. Den var igen på riktigt bra!
Fick ärtsoppa och läste KP.

I morgon kl 14 till fotvård.
Intressant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar