måndag 28 september 2015

Idag i verkstaden

fortsatte jag med tantens smycke. Ringen var inte fastlödd så jag lödde den och den blev bra. Sen hade den någå konstiga saker på ena sidan så jag polera lite här och där. Sen satt jag den  i ultraljud några minuter och sen i betbad. Under tiden lyssna jag på Sigur Ros. Sen polera jag den och den blev riktigt fin.

Undrar bara när jag skall föra den till tanten. I övermorgon skall jag gå efter några kedar till Rasmussen och sen till Yves.

Jag släckte och stängde och kom hem via Siwan och tog en lur och sen laga jag riktigt god mat åt mig.


Pasta, lök och potis som jag stekte i en panna med ett ägg. Till det bönor, tonfisk, grynost och gräddfi som jag blandat ihop och sen sallad. Två portioner. Läste Otto.

Sen duka jag undan och sen kom nyheter och sen Efter nio och sen tala jag med Monsieur.

Vad borde jag göra nu?
Säga godnatt!


2 kommentarer:

  1. fint hänge och mater ser och låter super god!!

    SvaraRadera
  2. Jo, jag tycker också att hänget blev fint och dessutom blev ju också min mat riktigt god
    : D

    SvaraRadera