tisdag 15 september 2015

I dag

hade vi tänkt gå på bio men Monsieur fick sen ett meddelande från reparatören att hans jeep var färdig så han for efter den.

Jag skicka ett gmail åt Helen och skura sen min yogamatta. Undrar nu om den blev bra.

Sen gick jag ut. Stavgick runt Kottby. Hade reppun på ryggen och köpte nånting från Alepa och kom sen hem via Artek aitta. Monsieur gick dit klockan elva och då var där massor människor, men inte nu mera.

Jag kom hem och snart kom Monsieur hem och hans bil var riktigt fint reparerad. Nu börja det regna och pikku hiljaa fick jag ärtsoppa. Jag kolla sen nyheter och såg att det på Hero kom en film klockan 21 som hette From Paris with love med John Travolta och Jonathan Rhys Meyers. Den var helt sjukt bra! Sluta för en stund sen och nu bloggar jag.

I morgon då skall vi gå och se på Ingrid Bergman in Her Own Words. Den är säkert bra!
Och efter det till Stockmann och kolla en soffa.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar