måndag 7 maj 2012

GODMORGON!
Här är jag igen. Jag öppna datorn för att kolla telefonnummern till Strindberg. Jag skall beställa bord åt mig och Gilla för i kväll. Och eftersom jag är perfektionist fick jag ett stort behov av att förklara varför jag blogga så sent i går. Jag hade sett en film på Femman som hette Snabba cash och var gansk ok. Den sluta kl 23 och sen sku jag då ännu ladda ner bilder. Så nu vet ni det.

Och eftersom Torsten inte mera var med i finalen av Idols har jag ingen aning om vem av flickorna som vann.

Men sen ännu en rolig sak. På Båtsmansgatan hittade vi ett bra datum för "stora vårfesten". Det passar också Salminens. Det är väl skolavslutningsdagen (tror jag). Lördagen 2.6. Vi flickor skall ha blommiga bomullsklänningar  : )

Nu kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar