onsdag 16 maj 2012

ÄNNU OM MÖSSEN
Det sägs visst att man inte skall dammsuga mösskakka, att det sprids sen typ bakterier med utsugsluften. Därför sopa jag, förde allt ut och damma sopborsten. Dessutom hade jag två små borstar som jag sen kasta bort. Jag hade för avsikt att använda plasthandskar, men när hälften var städat hade jag ändå glömt dem. Kanske dessutom andningsskydd hade varit bra  : (

VI SATT TVÅ FÄLLOR
Såna som färdigt har arom. Ändå placera vi också en ostbit dit. Vi far på nytt till Bredvarpet på fredan så en mus ruttnar inte så länge i fällan. Men hur är det om man är tre veckor borta som det kommer att vara följande gång?

NÄR VI PÅ HÖSTEN
stänger för vintern skall vi prova med att sätta Miius sand med sandklimpar och korvar. Hoppelunda luktar det katt så att det hjälper.

AV OCH AN
till verkstan. Skall föra jackor, kolla min gumors en sylåda, se vad där finns för stolar och se på mitt zirkonlager. 

Efter det outfit och på fransk middag till fin restaurang. 
Bloggar inte mera i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar