lördag 24 mars 2012

YVES BILDKORRIGERING
emedan jag borde ha fattat att bilder från en nätsida inte går att förstora.

 Här 2 x scrub, deodorant, duschcreme, ansiksvatten och -rengöring.

Och här serum, ansiktssalva och ögoncreme - i tub av nån anledning.


PÅ FREDAGEN
dammsuger jag.
Det visade jag en gång genom att presentera min städfrisyr och min dammsugare.

Och kan någon vara stoltare än jag när min dammsugare presenteras för femtielfte gången som testvinnare.

SOM ALLTID
efter städ till K-supermarket. Räk-musselgryta i dag och några tulpaner från Tähtililja.
Dessutom svenska Elle.

Det stod på pärmen "smycken" så jag tänkte jag kunde inspireras.

Och till posten, förlåt R-kiosken efter en försändelse från Rasmussen. Det var meningen att jag skulle avhämta paketet från Södra kajen. Nu fick jag betala 12 € toimituskuluja. Ja ja.

Det gällde alltså länkmaskinens Foredom "käsikappale".


KOM NU OCH TA EN BILD ÖSTERUT
ropa T. Jag tyckte att jag har nu fotat solnedgångar tillräckligt. Det är inte solnedgång, det är österut.
Och så kan du fråga om folk vet vad den vita bollen är, sa han.

 Det är Dynamicum,  Meteorologiska institutet i Gumtäkt.

VERKSTAD I MORGON
och på kvällen kommer Caro och Aron. Sande har med jobbkumppisar farit till Malesien för att se Formel 1 och kommer tillbaks på onsdagen. C och A bor här så länge, för det är lättare för Caro att föra Aron till dagis härfirån. Det brukar vara Sande som för Aron på mornarna.

Men nu godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar