torsdag 22 mars 2012

INGEN VERKSTAD IDAG
så jag beslöt äntligen "pistää hösseliksi" beträffande våra VHS kassetter. Där har dom stått i vår dvd-hylla i flera år fast vår spelare inte funka. Råddigt och dammigt. Nu städa jag bort dem utan att kasta bort dem. Det lär ska gå att överföra dem på dvd i bilioteket i posthuset (var det viss) sa T. Han lova gå kolla. 

Och ett år har våra riktiga cd:n och dvd:n varit bortsatta för Aron påta på dem. Men nu verkar det som han inte mera sku iddas.

Vilka böcker som slutligen skall stå här återkommer jag till säkert om fyra år. Och så skulle jag villa veta hur man säger "pistää hösseliksi" på svenska.

+9°
när jag for till yogan. Ändå tog jag en extra tröja som visa sig vara helt onödig. Blev svettig i bussen.
Och yogan var liksom helt perfekt. Allt gjorde jag långsamt och med eftertanke och i huvudstående kände jag hur jag kom på nånting nytt vad balansen beträffar.

ENBUSKE
gav jag ännu en chans och jag tyckte det här programmet var snäppet bättre. Natutvis var en orsak Antti Reini som ju är rätt så karismatisk, men jag undrar om dom fota på ett nytt sätt. Mera närbilder. Eller? I morgon är där André Wickström. Kanske vi äter då.

Påminner om A Knights Tale som kommer på lördagen. Den skall ni se!

 OCH KOLLA INLÄGGET OM YVES ROCHER JAG SKREV LITE TIDIGARE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar