lördag 17 mars 2012

KOLTRASTEN
väckte mig i natt. Äntligen!
Min kära koltrast med sin vackra sång. Klockan var 03.50 Jag sov till hälften, men fick ändå tårar i ögonen. Jag blev så rörd.


HUFVUDSTADSBLADET
till morgonkaffe och VR:s annons.

Varför har flickan en sten i famnen? 

Alltså nu undrar jag inte. Det är en fråga till er. Jag förstår det nämligen inte.


DÅLIG HY
tycks vara kännetecknet för mina favoriter. Flickan i Suomen Huippumallit hade ju extremt dålig hy. När hon föll bort sluta jag titta. Och nu är Torsten Borg min favorit i Idols. Också han med dålig hy. Hoppas han i morgon sjunger "Torsten med borsten".


IDAG I VERKSTADEN
bara några timmar.  Och är vädret lika dåligt i morgon går jag dit igen. Kanske det lyckas med ett hänge per dag  : )


Alltså smycket är ingalunda färdigt. Fattningen skall ännu filas och hela smycket poleras. Sen först fattar man in stenen.

DET ENA OCH DET ANDRA
på olika kanaler i dag. Ändå beslöt vi oss för Wallander på Sub kl 21.
Adjö!

3 kommentarer:

  1. Nåmen stenen är ju Emil (eller var det kanske Eemeli?). Som har sett alla presidenter!! ;)

    SvaraRadera
  2. T sa att det här är ju bara en del av en kampanj, att sku du ha sett filmen sku du förstå. Men som fd AD anser jag att det skall räcka med att man ser annonsen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker precis som du. Dessutom tycker jag hela sten-temat är något krystat,
      Gillemor

      Radera