måndag 19 mars 2012

EXAKT KL 24
kom Caro som hon sagt. Ändå satt vi inte länge och prata. Hon skulle tidigt upp och Aron till dagis. På natten hade Aron snurra runt och öppnat ögonen och sett så nöjd ut när han såg mamma. Kröp in i hennes famn och sov vidare.

Frukost i vårt kök strax efter sju : )


FÖR TVÅ VECKOR SEN
for T:s syster Carcki med man till Spanien. Dom skall vara där två månader. Carcki har födelsedag inkommande lördag. Jag skall skicka en bild som jag hoppas tröstar dem massor.

Det här fota jag i morse från vårt fönster.


IDAG I VERKSTADEN
fortsatte jag med Lapis lazuli-smyckena. Inget speciellt - bara jobba på.
Vid ett tillfälle ringde Caro och fråga om dom ännu idag får komma till oss över natten. Att Sande ännu kände sig trött och vill städa och putsa eventuella bobbor ordentligt. Inga problem. Det gick bra. 
Av förekommen anledning hade vi sparat söndagspastan till måndagen som nu räckte bra till alla. Och eftersom Caro var närvarande vågade vi oss också på lite rödvin.


A KNIGHT'S TALE


kommer på lördagen. Fyran 21.00. Jag nämner det nu så jag inte glömmer. En av mina käraste filmer. Jag har berättat om den tidigare. När Heath Ledger dött nämndes filmen sällan bland dom han gjort. Konstigt. Försöker ännu påminna er på fredan. 

TIDIG MORGON
för Caro och Aron dom stiger upp 06 och 06.30. Dom sticker 07 så jag sätter klockan och ringa då så jag kan vinka adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar