söndag 25 mars 2012

INTRESSANT
att det är ösregn när man lägger sig på kvällen och när man vaknar är det helt vitt ute igen.

Det här är sovrummets takfönster.


SÖNDAGENS
dagsprogram var lite öppet. Medan vi drack morgonkaffe planera vi. Vi beslöt hälsa på gumor. Jag ringde och berätta att vi sku sticka oss upp med Caro och Aron och hon tyckte det lät roligt. Men före det sku det ju härjas.


Den här gången i musik/gästrummet.

PÅ HELENAHEMMET
var Aron först lite blyg, men börja sen småningom springa omkring och hoppa i trappor och hans mamma hade lite problem.  Aron var alltså glad och snäll - inte trotsig.

FRÅ K-MARKET
Masurkka behövde vi det ena och det andra och på vägen hem somna Aron. Caro skulle på nånting som förr var Tuppervare-försäljning, men nu var der frågan om barnkläder. Mofa kom ner för att promenera med den sovande Aron och jag gick hem och ringde min bror och kolla datorn.

JAG LEKTE MED ARON
sen typ en timme.

Momi med sitt käraste huvud.

19.30 var söndagspastan färdig, Caro kom och Idols börja. Och jag är helt tagen av Torsten  : )

CARO OCH ARON
har väckning kl 06, jag 07 så att jag hinner vinka. Sen blir det verkstad och kaffe i termos. 
Hoppas det blir en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar