lördag 10 mars 2012

REDAN HÄR
av förekommen anledning. 
Eventuellt med Aron nån timme på eftermiddagen och på kvällen på middag till Båtsmansgatan.

GURKA OCH INGEFÄRA
Jag hade ju inte räknat med att mitt inlägg om hur jag gnider in ingefärssaften i mina händer skulle väcka uppståndelse. Det känns som om sista vinterbilden blev lite i skymundan. Därför publicerar jag den på nytt och ger ett litet tips.

MEN IMMU
dina förslag var ju helt fantastiska  : )

Det är alltså is som utgör en del av nåntig.

Och nu lönar det sig att ge sina svar till denhär sidan. 
Också Raili  : )

4 kommentarer:

  1. Detta är svårt. Du säger att detta är is. Kan det vara en trasig fönster efter som där är en hål.
    Raili

    SvaraRadera
  2. Trasigt fönster med rimfrost. Bra förslag, men änå inte. Återkommer senare : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa-a...det kan ju vara vad som helst..Nååh inte kanske en tofs på en toffel... jag stirrar förtvivlat på bilden för att försöka hitta ledtråden till en del av vadå...? Gissar då baa... en del av en enorm istapp. Eller av isbiten i en svag vintergrogg...

      Nillus

      Radera
  3. Just det, Nillus. Nu kanske du vinner pris. Det är en del av en istapp : )

    SvaraRadera