måndag 9 januari 2012

IDAG I VERKSTADEN
lyssna jag fyra timmar på Tom Waits. 2006 fick jag också en Tom Waits cd-collection som julklapp. "Orphans" heter den. Tre skivor med foton, lyrics m.m. Varje cd är en timme.



Här finns ändå korta snuttar, pratade storyn och ett par covers.


BAD AS ME
som jag fick nu till julen, är en cd plus en med tre låtar till. Det är också en Special Edition med foton, snygga bilder, snygg grafik och dom flesta styckena är bra.



Till en låt måst jag fakstiskt stiga upp och dansa  : ) 

RECYCLINGEN
är nu slutförd. Ändå blev dom sista smycken inte som jag tänkt mig, men helt bra ändå. Jag skall ta bilder i morgon.

KOLMÖRKT
när jag gick till Alepa, men det var skönt att röra på sig. Mycket sällan händer det att jag äter framför tv:n. Så gick det idag.  "Våra vänners liv" kom kl 20 på FST5 och den har jag följt med så det var bara att sätta sig där.

I morgon äntligen fotbollssmycket  : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar