fredag 13 januari 2012

BLOGG LITE TIDIGARE
för jag uppdaterar knappast i natt när jag kommer hem. 
I dagsljus på förmiddagen fota jag fotbollssmycket.

 Framsidan med glödgat nysilver

fastnitat i baksidan som är av 925 silver. Diameter ca 34 mm.

Jag måst ännu kolla huruvida kunden vill ha ked eller läderrem eller ingenting.

ANNA WAHLGREN
var en guru när jag skötte mina barn på 80-talet. Alla läste väl Barnaboken. Nu har då hennes dotter skrivit om sin barndom med Wahlgrenskan som mamma. Ingen höjdare precis. Lär ska ha varit rätt så förfärligt. I Husis var det en liten notis, i HS en större grej. Men om man nu efteråt funderar på hennes metoder var dom ändå kanske lite fascistoida.

IGELKOTTENS ELEGANS
- en mellanrapport. Det är en jättebra bok!

Jag skall småningom ge mig av. Med buss. I morgon skall jag berätta vad taxin kosta på natten   : (

2 kommentarer:

  1. jätte fint arsenal smycke! Hoppas det inte var jobbigt, för att göra ett likadant åt ett helt fotbollslag kan vara ganska jobbigt!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Hi hi, jo. Cami varna mig för samma sak på 13-dagsfesten när jag berätta om smycket : D

    SvaraRadera