torsdag 12 januari 2012

HIMLEN

 klockan 8.20

klockan 9.30

klockan 10.40

och när jag gick till verkstaden regnade det.


IDAG I VERKSTADEN
fick jag fotbollshänget färdigt. Ändå fotar jag det först i morgon för att nysilvrets färg skall lyckas i dagsljuset.  Det blev fint  : )

DAGENS TOM WAITS
var "Tell me". Jag lyssna på den säkert fem gånger. Det är Tom Waits vackraste text nånsin.

 Man kan läsa texten här (bilden blir större genom att klicka på den) och sedan lyssna på den här.

YOGAN 
var ju inte speciellt lockande i detta mörker och regn och rusk. Ändå gick jag ganska gärna. Jag hade ju nya yogabyxor. Dom funka nog helt ok, kanske lite tjocka. Antagligen krymper dom i tvätten och är inte sen så bekväma mera. Men med tanke på julaftonsklänningen (som är en storlek för liten) och yogabyxorna kan man ju tänka sig att minska i storlek själv  : )

Yogamat.

I MORGON
städdag och på kvällen FK hos Annika som har flyttat till Esboviken. Härrrigud, det är ju halvvägs till Ekenäs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar