tisdag 1 oktober 2013

Det blev lite sent

i går kväll så jag iddes inte sätta klockan och ringa. Det fanns liksom ingen orsak. Ändå vakna jag kl 09 och gick direkt ner till köket och koka kaffe och satt Muistojen Bulevardi på. Det blev god frukost.

Sen vädra jag täcken och bytte lakan. I det skede kom jag ihåg Rönnqvist, en båt som kunde eventuellt vara bra. Hitta en möjlig på Nettivene. Jag kolla också Buster S och på nytt en Marino som min bror tipsat mig om. Den sku vara bra för den har bänkar runt om men tyvärr en 50hp Johnson  :(
Ja ja.

Småningom blev det tid att gå efter Aron. Han blev glad när ha såg oss och en Kristina hade printat åt honom en dinosaurie som kommer att finnas på Verkkokauppa nere i Sandvikshamnen. Den får man gå och se på lördan så Caro för natutvis Aron dit.


PÅ VÄG HEM 
från dagis.

Aron hitta konstiga röda "tofsar".

Fin traktor!

Vi gick efter Aron därför att Salminens sku få besök av en bostadsförmedlare. Hemkomna gick mofa och Aron genast till övre våningen och kolla dinosaurier på datorn. Jag laga så kallad plocktallrik åt honom. Dom var kanske en liten timme där och sen kom Aron ner för han ville leka med Lego. Och då blev det min tur att vara med honom. Och så ville han hela tiden lyssna på Ekorrn satt i granen.
Sjutiden kom pappa efter honom.
 
Monsieur åt sin ärtsoppa och sen ringde jag min bror och tala om båten Rönnqvist och sen åt jag min ärtsoppa.
 
 
I MORGON
skall jag till Antik West efter papper för min ring.
Antagligen också Yves...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar