lördag 26 oktober 2013

Jag laga frukosten

i dag. Vi steg båda upp kl 09. Gott kaffe, bröd, ost, prickikorv, ägg...  Men det var städdag i dag. Jag dammsög -  Monsieur torka damm. 

Strax efter kl 15 hämtades Aron och Amanda hit. 

 Aron berättar åt mofa vad alla Cars heter.

 Amanda med hund på huvudet. Snyggt med rosa strumpor och blus till olivgröna shorts.

Aron var med mofa mest. På Youtube, Brio-tåg, bygga med lego... Jag bar omkring på Amanda och snart ville hon ha mat. Var det månne mammas maito och sen Nan. Och sen somna hon. Då byggde jag tre olika pussel med Aron. Amanda sov 45 min och sen var hon helt glad igen. 

Någå 18.45 kom Caro och Sande. Dom hade haft en trevlig vin- och matmässa och Caro hämta en italiensk ostbit som tack för att vi vakta barnen. Och dom skulle ha precis samma mat som vi.

D.v.s grillad lax, kokt potis, rom i gräddfil och stekta trattisar med grädde.


FÅ SE
hur det blir i morgon. Jag sku gärna fara till lande, men är det ruskigt är det ju kanske inte så humor. I så fall blir det ju då inte förrän All helgona då vi brukar stänga.

Få nu se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar