lördag 12 oktober 2013

Skön morgon

Sov länge. Ägg brukar höra veckoslutet till, men jag skulle ha frittata på kvällen så det blev jugurt i stället. Och gott kaffe. Föreslog för Caro att jag kommer dit 13-tiden. Och så ringde jag min gumor ch lova dyka upp kl 16. Ändå försena jag mig så jag var inte hos Caro förrän 13.30. Men roligt att gå raskt med stavar.
Jag lekte en stund med Aron och småningom gick vi ut. Jag föreslog att vi sku kolla hästarna på andra sidan vägen, alltså ponnyr.

 Aron kollar ett träd.

 Vit söt ponny.

 Närbild av mulen   : )

Och huvudet.

Minns ni denhär roliga reklamen? 
Höh! Nu har jag snart en timme försökt få den hit, men jag måst besvära er att kolla onsdagen den 13:de mars.

VI GICK VIDARE
Kom till India-parken. Caro, Aron och Amanda blev där - jag gick vidare till min gumor. Inga fel på henne. Hon var helt glad. Jag satt där en timme. 

LITE FÖRE SEX
var jag hemma. Kolla ett roligt stycke jag hade hört på Radio Helsinki i går på morgonen och sen ett stycke Kalle tipsa mig om i morse.

Sen börja Önskis. Då lagar man mat. Tyvärr utan Monsieur den här gången.

 Det här skall bli en vegefrittata.

God!

Kvällshimmel.


GSW
i morgon.



2 kommentarer:

  1. ....du kan sätta en link direkt till ett visst inlägg så behöver man som läsare inte själv söka fram ;)

    SvaraRadera