söndag 20 oktober 2013

Underbar morgon

att få sova länge. Monsieur väckte mig kl 10. Jag koka en "förkopp" kaffe och skrev dagbok. Sen ägg, bröd, kaffe och Husis. Monsieur décid laver l'auto medan jag duscha och kolla grejer på datorn. Sen gick vi ut.

Jag stavgick. Åsch, fötterna borde ju ha varit suddiga.

Här vildvinsruska i Kottby.


VI PROMENERA
en timme. Hemkomna satte jag mig i soffan med Husis och somna. Vakna kl 18 Det blev mat. Inte trad söndagspasta utan pyttipanna.

Grillad lax från igår, stekt lök och potis, kryddgurka, isländsk jugurt och sallad.


Sen titta vi på Ollila i Nyberg och sen på Boardwalk Empire. Alltså jag. T titta på Paha perhe i övre våningen.


SLUTLIGEN
ännu bilder från landeveckan.


 Eldledningstornet på militärens område.

 God färs på kvällen.

Två som sover i båten - eller jag liksom låtsas...


I MORGON
verkstad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar