söndag 27 oktober 2013

Att fara till lande

blev inte av. Vi följde med vädret, men det blev dimmigare och dimmigare och snart börja det regna. Enda orsaken skulle ha varit en man som skulle komma och se på vår strand att hurdan brygga som sku passa, men också han tyckte att det inte var så humor. I stället dyker han upp inkommande fredag.

Sande ville ännu av och an till mässan så Caro kom  till Kimmis med Aron och Amanda. Där var dimmigt. Inte så många barn. 


PÅ MORGONEN
meddella Caro att Aron hade hosta och feber. Ändå hade febern gått ner så också han var med till Kimmis.

Här på en häst.

Och mamma på en annan.

En fin kärra med blommor.

Aron sprang omkring. Klättra på det ena och det andra, men ville sen till slut hem till oss. Samtidigt börja det regna.

Det blev Youtube och Lego. Ändå blev Arons hosta värre och värre så Caro beslöt att han inte går till dagis i morgon. 
Jag byggde ett fint Lego-hus som jag skulle ha villa få färdigt fast dom for.

Och igen sku Salminens ha samma mat som vi: lax och pasta   : )

Eftesom jag inte är på lande i morgon skall jag ringa Aava och se om min ortoped sku ha en ledig tid. Han är där väl bara måndag eftermiddag. Jag sku få hans utlåtande till min hermorata och eventuell ryggröntgen   : )


2 kommentarer:

  1. kan inte du bygga huset färdigt och sätta bild hit? :)

    SvaraRadera
  2. Nå ja jo, men ditt är så mycket finare. Jag spara dom faktiskt båda på en hylla : )

    SvaraRadera