onsdag 23 oktober 2013

Ingen utepunttis

i dag. Amanda skulle komma till oss på förmiddagen. Småningom klara när Sande ringde att dom närmar sig.

Ändå sov hon till 12.30 i "lilla rummet". Jag hade inte lyckats få huppan eller halaren av henne så hon fick sova med fönstret lite öppet.


Sen vakna hon.


 Här med mofa. Hon var jätte intresserad av allt som hände utanför fönstret.


Jag försökte mata henne med tuttflaska, men det var nu inte sen speciellt roligt. Här leker vi i stället på golvet.


Här en hund hon verkar att tycka om.

Ändå var det helt roligt hela tiden. Hon var glad, var inte speciellt hungrig och snart kom mamma och Aron.   Då blev det Lego och sen Youtube och sen  Lego igen.

BORTÅT
kl 18 avhämtades dom och jag gick till Alepa. Under tiden var Välimäki i köket och tillrädde makrill-ris. Efter maten diska Monsieur och jag satt bilder på datorn. Sen såg vi igen en Bergman-dokumentär.

Småningom Docventures med "Queen of Versailles".

I MORGON
skall jag gå på Bokmässan. Min adept Johanna Sjöström har illustrerat en bok och blir väl intervjuad    : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar