måndag 1 april 2013

SKÖN MORGON
Ingen Husis. I stället blev det Helsingin Sanomats sunnuntai-del.

Här resten av getosten på ett glutenfritt knäckebröd. 



APRIL, APRIL!
Det blev ingen verkstad i dag. Jag beslöt sy Monsieurs gardiner. Eftersom jag inte har någon symaskin tog det en och en halv timme.


 Men dom blev fina.


EFTER DET
blogga jag två nya recept åt er och sen hörde jag om min gudmor som är på sjukhus och sen gick vi ut med Monsieur. Runt en del av Kottby och sen till verkstaden efter en smyckeskiss.


HEMMA 
blev det Caros firmas goda viltbiffar med klyftpotatis i ugnen. Monsieur börja titta på Litmanen. Jag kolla kundens stjärntecken. Kräftan. Undrar. Kanske jobbigt.


HUR SOM HELST.
I morgon i alla fall verkstad    : )

2 kommentarer:

  1. fina gardiner, borde du få kristas gamla symaskin?? den ligger bara och dammar hos oss....

    SvaraRadera
  2. Njeaej, det är så sällan jag syr så den skulle nog bara vara ivägen här hos oss. Dessutom undrar jag om jag ens mera kan använda en symaskin :/

    SvaraRadera