torsdag 11 april 2013

I MÅNGA
många år har det här varit vår påläggstalrik.

  Känner nån igen logon?

HULLUT
idag igen. Ändå blev jag lite försenad. Jag fick en telefonräkning som var 40€ så jag måste ringa och kolla. Dit for 45 minuter. 

Två viktiga saker: en ny hushållssax för den ena gick helt sönder och ett set om två tomatknivar, för våra gamla har hamnat i sekajäte. Jag sku ha behövt t-shirts bh, men det var int t-shirts, det var nån sorts push up.

Här mina fynd. Monsieur fick två vita t-shirts och så köpte jag hipsters x 2.

Se så fint tomatknivarna sitter i Fiskars-ställningen.


EN LITEN TUPPLUR
hemma och sen iväg på yogan. Det här var nu sista gången. Ändå finns det en jatko med tre gånger, men jag är osäker om jag nappar på. Man borde ju också till lande här i något skede.
Hursomhelst, det var en trevlig yogasession. Jag stod också duktigt på huvu. 20 gånger ujjayi-andning. Monica stod bredvid och sa att det var min bästa performance hittills. Då blir man ju glad.


EFER DUSCH
hemma förlängde jag igen köttsopperesten med lite djupfrysta grönsaker och läste KP.
Här ändå bara ris-majs bröd och isvatten.

NÄSTA VECKA
räknar jag med tre dagar verkstad, men före det Mökkimessut nu på veckoslutet.


2 kommentarer:

  1. Nån känner igen logon. Av förekommen anledning. ;)

    SvaraRadera
  2. Jeps! Vi har fått talriken av dig : )

    SvaraRadera