fredag 12 april 2013

IGEN TILL MUSTAPEKKA
Hur kan veckan gå så snabbt? Vi är ju där hela tiden.  Här städades och sen for vi iväg. Caro ringde när vi var i Musta att är ni på Mökkimessut. Hon var på väg dit med Aron - Santeri är arrangör. Så hade vi tänkt, men det blir nog i morgon eller på söndagen. Beroende på vädret.


LEVER I DAG
Alltså ett recept som redan finns nånstans. Jag är osäker om jag skulle ha fått äta lever, men nå jo.

Här det goda vinet.



Alltid rosé med lever.

Småningom Strada. Skavlan tänker jag inte se på idag - i stället en film på Teema.


PAUL MAZURSKY
var en regissör vi tyckte om med T när vi var små. Jag är nu lite osäker på hur filmerna känns i dag, men i morgon kommer Next Stop, Greenwich Village. Se den om ni har möjlighet. Teema 21.00.


SUTLIGEN

Min konstlärarinna Marita Karlsson från Ekenäs-tiden skicka inbjudan till LinkedIn, så nu finns jag där   : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar