söndag 28 april 2013

"HAR NI SOVIT GOTT"
frågade Aron när han kom upp kl 08. Och jo, det hade vi. Momi steg upp och kokade kaffe. Caro skall sälja Arons för små kläder med bilar och dinosar på Vekara-kirppis, så hon gick dit efter en tång som behövs till nånting. Aron fick gröt under tiden och sen gav vi oss av till Lasten Messut.


GAMMAL

 fotar blommor.


VI GAV OSS IVÄG


 Mässhallen finns ju riktigt här nära oss.
 
 Som då i fjol gick vi först för att kolla båtarna.

Sedan en lustig grävmaskin. Toys R us hette avdelningen/butiken.

Fisher Price hade Blixten McQueen- bilar. Vi lovade Aron att komma tillbaka hit.

Sedan kaniner.

Vad håller den här på med?

Rolig   : )

Sedan kolla vi bl.a. Outlet-avdelningen. Där köpte jag två rodinerade bollkedar minus 40%. Sen ville vi ha glass.

Här höll Aron på att somna. Ändå beslöt vi att mamma och Aron gick tillbaka till Fisher Price medan jag kolla hantverksavdelningen.


Slutligen en giraff som jag inte riktigt visst vad den representera, men i och med att man fota sitt barn med den fick barnet en påse med en legogrej. Aron bar den i handen hela tiden Han skulle bygga den med pappa.


Dessutom i ett ganska tidigt skede hade jag köpt dom här cars magneterna åt Aron.

MÄSSAN
sku stänga kl 17. Också mofa var där, men flera timmar bara på avdelningen för miniatyrer och flygplan och sånt, så vi träffades sen hemma.  Caro ringde till Sande. Han kom efter dem. Caro hade såååå massor kassar.


TRAD PASTA
kl 19.  Och nu sitter jag här och bloggar.


SLUTLIGEN
Här en morgon fota jag en så här nätt bild.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar