onsdag 24 april 2013

I DAG
en massa ärenden på stan. Vinterkappan till tvätt och pinglaleverans till Q-hair. Från Stupido en ny skiva av The Knife och sen till Tiketti efter en biljett åt mig. När Kalle och Inka var hos oss på lördagen tyckte dom att jag kunde gå med dem på Flow-konserten. The Knife öppnar konserten  på onsdagen.

Sen sku jag ha pärlsilke att trä pärlor på och små påsar. Nu lyckades det nästan. Pärlsiket är inte av kauhee hög kvalitet och påsarna snäppet för stora, men nog skall det väl gå. Och utanför Sinelli kom glada Yvonne emot med sin söta Aurora i vagnen.  Alltså ett barnbarn    : )


Glass i Stockmanns översta våning och sen matuppköp och hem. 

Pärlsilke och påsor.

Här min nya skiva och Flow-biljetten.



HEMMA 
blev det en vegetarisk frittata.

Allt som behövdes fanns.

Dom vispade äggen hällda på.

Serverat.

Jag ladda bilder och såg sen på Borgen. 


NU
skall jag kolla landekläder. Man måst säkert ha kalischer, tjock tröja och vantar. Vi far nämligen till lande i morgon. Vi för det repareade köksfönstret. Få se hur där ser ut. Med tanke på möss och annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar