fredag 26 april 2013

EFTERSOM
Fodmap-dieten inte hade hjälpt, det var frågan om fyra veckor + två veckor, kontakta jag dietisten och han tyckte att jag kunde återgå till min vanliga diet. Jag hörde till den25% som inte fick hjälp av Fodmap. Med andra ord blev det tre muggar kaffe i morse   : )

Dammsug, dusch och Mustapekka och sen efter Aron till dagis. Hans gula lappar är alltid med samma innehåll: glad, pratsam, sovit bra,  ätit bra o.s.v därför får han inte lappar mera.

Caro kom och hade haft en fin avskeds"fest". Hon fick kläder till Amanda, blommor, kaka och en helkväll på någon av Interapartners restauranger med Sande. Och om ett och ett halvt år jobbar hon säkert där igen.

Jag höll på med kycklingstroganoff. Aron fick potis, vi andra ris. Jag duka. Vi satt oss till bords. Plötsligt börja Aron med en konstig lek.

Han gick framåt med handen på kinden, ögonen slutna och tre fingrar i luften på höger hand.

Vad det va frågan om förstod vi inte   : D



DET BLEV MAT

 Kycklingstroganoff med vilt ris.

 Sedan Caros goda kaka.



ARON
hade skjutit den här serveringsvagnen framför sig. Där fanns ljus. Jag tände dem och Aron släckte dem med en ljussläckare av mässing.

 Tyvärr ingen bild av det.


SNART SÄNGDAGS
Caro lullar eller någå. Jag bloggar. T tyckte att vi sku se på en film på Teema som heter Het puls. Kanske den är bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar