måndag 8 april 2013

INLEDER
med en bild jag tog sent i går kväll.

Natutvis speglar sig vår övre våningens ljus, men fina nyanser i bakgrunden.
 


IDAG I VERKSTADEN
tre timmar. Ändå blir det på något sätt svårt nu att åstadkomma ett flicksmycke. Det blir nog lite grunge. Det värsta är att min kvalitetskontrollant blir på riktigt arg om nitarna är vassa.

 Ändå är det jätte jobbigt att få dem runda och släta utan att skråma ytan runt omkring.

I synnerhet den glödgade baksidan är  svår att få snygg om nitarna skall filas. Jag skall fortsätta i morgon innan jag visar det.
 

SANDE ÄR I MILANO
må-ti-ons på lokala Habitare så Caro och Aron är hos oss. Och trad bespisning: må nakkir-sill och ti köttsoppa   : )
 
I dag ville Aron sitta bredvid mofa och äta med likadan bestick som vi.

Kolla mammas fina hårrufs   : )

Sen beslöt Aron sätta sig i trappan med sina nya vantar på.
 
Lite Cars på Youtube med mofa, sen trad Mumin i momis famn och godnatt.
 


SLUTLIGEN

Så här fina är mina födisblommor ännu. Dom jag fck av Sande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar