torsdag 4 april 2013

HJALLIS
intervjuade Katainen. Det måste jag ju se. Hjallis tog upp just dom grejer som Katainen har såsat med. Ändå lyckades Katainen bortförklara fast Hjallis nu inte riktigt gick på det. Ja ja.


MIN NYA KAMERA
har jag nu bekantat mig med. Ändå måst jag kolla på nytt vissa saker och skriva upp. Med kameran kom en CD med en 314 s. manual. Ingen vits att printa - bättre att liksom återgå. Nu hoppas jag bara att den här G15 fotar lika fint blåaktigt som G9:an. Fyrkantiga bilder av nån orsak. Också det måst jag kolla.


 Här mina vackra fötter. Helt ok. Liksom skarpa framför skivhyllan.

    Min torsdagsmiddag, men av förekommen anledning gårdagens Husis - inte KP.

Jag hade kunnat göra en soppa själv på dagen, men hade glöm att skaffa grönsaker. Den här innehöll lök och nån ärt - kanske inte så farligt. Hur som helst har jag nu följt FODMAP-dieten tre veckor, men lika mycket ljud hörs från min mage för det.


HÄNGEN
med stjärntecknet kräftan gjorde jag utkast till i dag. Tre stycken. Lördag/söndag ritar jag rent dem. Vad min kund väntar sig är jag lite osäker på. Hoppas något duger. 


PÅ SÖNDAGEN
returneras Miiu. Borde jag vara i verkstaden på lördan   : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar