tisdag 20 januari 2015

Titta

så det snöar. Det var i dag på förmiddagen.

 Det är ju helt otroligt!!!
 

Dessutom skall jag passa på att visa det goda te´t som Kalle hämta.

 Det är ett Jasmin te´.

Här dom små bladen som är rullade till bollar    : )


Jag for sen till stan. Hade en massa program och min vana trogen for jag igen till Stockmanns åttonde. God glass   : )

Monsieur tog sen kontakt att orkar jag hämta grillade hönsbröst och Oolannis skalpotatis från deliktessen. Förståss! Och en god bit mögelost och sylt. Det blir liksom i morgon.

Jag åt ärtsoppa och läste Kuukausiliite n:o 1. Om Tuomas Milonoff och hans pappa Pekka Milonoff som just pensionerat sig efter år som regissör och f.d. chef för KOM-teatern. 

Vad gjorde jag sen? Tog bort min make up.
I morgon säkert en hurtig promenad eller borde man kolla verkstaden   : )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar