onsdag 14 januari 2015

Idag i verkstaden

väldigt trevligt. Jag börja med att kolla alla, alla stenar jag hade där. Där fanns otroliga mängder... 

Jag beslöt att först reparera Caros halsband som Amanda rivit sönder.

Här! Det blev helt ok.

Sen fortsatte jag med en massa andra stenar. Jag ville borra hål i en sten, men det lyckades inte. Jag valde sen en annan sten. Finare!

 Här är halsbandet färdigt.

Jag hade hamrat märken i stenens silverring, men här syns det inte.

Caro med barn dök upp i min verkstad. Dom gick småningom till oss. Aron fick två pepparkakor. Amanda en.

Den här tråden verka lite tunn. Jag tänker alltså på halsbanden. Borde man använda tjockare???

Här hemma blev det mat åt barnen. Mamma och pappa for och kolla ett hus som verka helt ok. Pikku hiljaa for dom sen hem.

Det blev frittata åt oss. Vi hade så massor ostkanter. Sen såg vi Ville Kaukasiassa. Där är nu en fransk film jag sett. 

Kanske man går i säng med Gillas bok    : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar