tisdag 6 januari 2015

Julgranen

kasta vi ut i dag. Jag hade stigit upp kl 08 och småningom vakna alla andra. Men det var nog ett enda hasande hela förmiddagen. Till slut gick sen Caro,  Amanda och Aron hem till Skrivarevägen för Sussu med barn kom sen ändå dit.

Jag klädde av granen. Finns inga bilder. Den tappa barr något fruktanvärt. När Monsieur förde den till roskisen hade den inte ett enda barr kvar. Jag tog också bort alla andra prydnader...

Sen gick jag till Alepa och på vägen hem ringde Caro och sa att dom startar nu. Jag tog en 15 minuters lur och sen dök dom upp. Det blev god mat med sill och potis och nakkir. Och öl.

 Här Caro i likadan stjärnatröja som jag fick av henne.

I slutet av måltiden börja Amanda snyta sig. Hon snöt och snöt  och så titta hon alltid vad det hade kommit. Hon skall i morgon igen till dagis. Nu blir hon säkert där och äter    : )

Det har börjat lugna sig här nu. Mofa ligger i sin säng och Aron i min. Amanda sover och Caro skriver nånting på sin dator.

Säkert typ sju opp i morgon    : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar