torsdag 15 januari 2015

Efter frukosten

fortsatte jag dagen med att kontakta jens.berg@hbl.fi  Husis är ju helt töntig. Sporten brukar vara i slutet och dom jätte fina bilderna som förr fanns på ledarsidan finns inte mera. Hallå! Har mannen blivit uppsagd? Jag förstår ingenting!

Den här bilden satt jag med åt Jens Berg.


Efter det hade jag tänkt skura alla lådor i köket. Men det blev bara den första. Redan det var ett stort projekt. Fortsätter säkert i morgon. Kanske...

Och plötsligt håka jag att jag inte fotat mina julklappar. Här är dom nu.

Av Kalle Pink Floyds The Endless River och Pepe Willbergs Pepe & Saimaa. Av Sanna en chokoask med det där svartvita fotot. ELLE Country och stjärnablus av Caro och ELLE Decoration och en enorm väldoftande tvål av Sande. Tre fina böcker av Gilla. Jag håller på med den översta.

Sedan blev det yoga. Jag försena mig lite. Ändå visa Monica bilder på sin roliga katt. Huvudstående gick hur bra som helst, men plötsligt märkte jag att mina fötter var isär så jag satt snabbt ihop dem och börja skratta. Monica sa att det var säkert hennes tanke som fick mig att sätta ihop fötterna   : )

Via Stockmann efter ett batteri till den där saken som jag mäter tjocklek med i min verkstad. Hemma dusch och ärtsoppa.

I morgon dammsugs här och sen kanske promenad till Musta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar